Hotel Jurmala Spa + kingitus ühele lugejale

Nagu te teate käisime me sel nädalal Jurmalas. Ma olen seal ühe korra varem käinud, ka ööbinud samas hotellis, kus seegi kord, aga ma ei mäleta tollest reisist mitte midagi. Jätan piinliku põhjuse enda teada.

Ma ei tea, miks ma eeldasin, et Jurmala on väga väike linn, kus kõik käe-jala juures. Meie Idaga ööbisime Hotel Jurmala Spa´s, teised mereäärses hotellis, mille nimi mulle hetkel meelde ei tule. Kui siis õhtul otsustasime “keskpõrandat kokku saada” selgus, et vahemaa meie hotellide vahel nii suur, et ainus mõistlik liikumisviis oli taksoga. Kui ma siis takosjuhile mainisin, et issand, ma arvasin, et see on väike linnake paari tuhande inimesega, vaatas ta mind nagu juhmi ja ütles, et mitte nii väga, siin on umbes 50 000 elanikku. #piinlik

Jurmala on tõeliselt armas linn. Jah, võib olla tõesti mõne teise linnaga, nt Ventspils, palju kommertslikum, kuid samas ma ei saa öelda, et mind see häiris. Pigem käis kesklinnas mõnus melu. Samal ajal kui me seal viibisime toimus ka muusikafestival ja terve suvi on veel kontsert kontserdi järel toimumas. Jurmalast pikemalt kirjutan ma varsti Delfi Naisteka Suveerisse.

Hetkel tahaksin ma natukene meie hotellist rääkida. Sest nüüd ma tean, et Jurmalas on hotellide valik ikka väga suur ning ma usun, et soovitus kulub ära.  Hotel Jurmala Spa asub täpselt peatänava kõrval, kus käis täielik melu ja elu, aga seda ei pane tähelegi, sest teine pool ehk peasissepääs asub vaikses tupiktänavas, nii et meie Idaga läksime kesklinna avastama suure ringiga (no miks minna otse kui saab ka ringiga) ja minu üllatus oli suur kui peatänaval jalutades me lõpuks end jälle oma hotelli ees leidsime. Ideaalne asukoht kesklinnas, aga samas siiski paarisaja meetri kaugusel mererannast.

Fasade_Hotel_Jurmala_Spa (112).jpg

Foto peatänavapoolsest otsast

Meie Idaga ööbisime superior toas üheksandal korrusel. Meie toa absoluutseks suurimaks plussiks oli TÕELISELT suur voodi ja VAADE.

Suurte tähtedega VAADE! Vaate nautimiseks on hotelli 11.korrusel ka Seaside baar, kus ma soovitan kindlasti kõigil selle hotelli külastajatel minna üht kokteili ja päikeseloojangut nautima.

Lux_room (69)

SEASIDE (41).jpg

Hotellis asub ka korralik spaa, basseiniosa on kompaktne  – kahe basseini ja kahe mullivanniga, aga olemas on ka väga korralik saunakompleks. Mina ja Ida soovitame loomulikult jälle soola-aurusauna. Need on meie vaieldamatuteks lemmikuteks kujunenud. Spaaprotseduuride nimekiri oli väga pikk ning mul oli natukene kahju, et mul ei õnnestunud  Wellness Oasis pakkumistega tutvuda. Mul oli plaanis kaks kehahoolitsust teisel päeval.

Ainsaks kriitikaks hotelli kohta ütleksin ma, et restorani töötajad oleksid võinud gramm paindlikumad ning keeleoskajamad olla. Kui me kümme minutit enne hommikusöögi algust Idaga lobby´s ootasime tuli Idal joogijanu. Ma küsisin HÄSTI viisakalt inglise keeles, et kas ma tohiks klaasi mahla võtta, kuni ootama. Esimene teenindaja vaatas mind nagu oleks ma kolme tilka verd nõudnud, teised kaks ei saanud aru, mida ma tahan ning kui lõpuks neljas tuli, kes mu soovist aru sai, ütles temagi, et mitte mingil juhul. Siis tuli minus diiva välja (päris ausalt ütlen, et olin pahane ja muutusin natuke ülbeks), kes ütles, et ta nüüd lihtsalt võtab klaasi mahla!

See on ka ainus kriitika, mida ma öelda saan. Kümnest punktist annaksin ma hotellile kaheksa punkti. Puhtalt keeleoskamatuse ja hommikusöögi pärast. Ma olen hotellihommikusöökidega natuke ära hellitatud ning ootan ilmselt ehk natuke rohkem juba kui tavapärane peekon ja munapuder + muu klassikaline hommikusöögimaterjal. Ärge saage valesti aru, kõik oli olemas ja maitsev. Mul on lihtsalt aastatega tekkinud oma kiiks, mille järgi ma hommikusööke hindan.

Buffet_restaurant_Jurmala (1).jpg

Me pidime hotelli jääma kaheks ööks. Kahjuks läks nii, et ma pidin töö pärast varem tagasi tulema. Õudselt kahju oli sellest teisest ööst loobuda. Sest no voodist sellist vaadet imetleda…Ohutum kui Dinner in the Sky´s;)

Et aga ööbimine raisku ei läheks, siis kingin ühe ööbimise kahele standardtoas (vahemikus  01.09.-30.12.2017) ka ühele blogilugejale.  Osalemiseks kirjuta kommentaaridesse, miks sina peaksid selle auhinna võitma. Lisahääle saamiseks jaga postitust Facebookis ka oma sõpradega. Auhinna loosin välja 01.08

I have been to Jurmala and Hotel Jurmala Spa once before. 11 years ago. For very embarrising reasons I remember nothing of that stay. So I was really glad to experience this hotel again. As an adult.

I have stayed in many many many hotels in my life, but I honestly have to say Hotel Jurmala Spa won my heart with the view. Me and my daughter stayed at  superior room on 9th floor and the view from our king bed was something I have not experienced often. The sunset from the bed and balcony really is amazing. But…even if you don´t have the balcony please go to Seaside Bar on 11th floor. The VIEW. I don´t have to say more.

The hotel is located in a perfect spot in my mind. In the middle of the city center, BUT you will not be disturbed by the life on the main street, because the main entrence to the hotel is from a quiet side street and I didn´t even realize how close to the main street we were because it was so quiet. I took a 25 minutes walk to find the city center instead of going out from the restaurant entrence and be on the main street in one minute. Typical me!

The hotel also has a big spa and sauna center on three floors, but what I liked was that the poolarea was quite complex –  which is perfect for a before breakfast chill with a child. I do not really like to run after her in big pools.  In sauna center our favorite was a salt-steam sauna, in this hotel they had a very good dry salt and Ida was pretending she is Elsa from Frozen making snowmen or something.

I am a bit sad that I didn´t have time to check the spa procedures in Wellness Oasis. They have more than 200 spa rituals and massages. I had planned two rituals on my second day of stay, but well…I had to leave the hotel due to work duties one day earlier, and really was a pity, because I really wanted to see more of Jurmala. It is SUCH a cute town! We need to go back there!

Wellness_Oasis (19).jpg

The only critics to the hotel I have was the flexibility of the restaurant. I was in the restaurant 10 minutes before breakfast and my daughter wanted a glass of juice. I was refused by 3 waitresses until the Diva in my woke up and said I will now just take the glass of juice.  This is the only critics I have to otherwise a lovely hotel.

Would you like to stay there for free? For one blog reader I will giveaway a one night stay at standard room (valid 01.09.-30.12.2017). Just leave a comment to the blog, why it should be you.

47 thoughts on “Hotel Jurmala Spa + kingitus ühele lugejale

1. Mulle kuluks eesistumise lõpuks üks kõva lõõgastus ära, lisaks oleks hea oma sünnipäeva puhul detsembris kuskile välismaale põgeneda – seepärast peangi mina selle auhinna saama :p

2. ma läheks mehega kahekesi puhkama, 7 aastat polegi vist kuskil kahekesi käinud, alati on puhkusel väike “seljakott” kaasas 🙂 järgmisest nädalast lõppeb mu kolmenädalane lapsega (+150 tema sõpra,kes trambivad sisse-välja) koos veedetud “jumalik” puhkus, oleks hea minna puruks näritud närve ravima!

3. Meil ei ole õnnestunud mehega kahekesi kuskil ööd veeta juba peaaegu 9 aastat. Lihtalt pole olnud kellegile lapsi jätta. Nüüd aga lapsed piisavalt suured, et on võimalik minna. Detsembris on meil pulma-aastapäev, see oleks tore kingitus meile mõlemale.

4. Mina saadaksin Jurmalasse oma ema-isa, kes on aastaid rabelenud, et laste soove täita ning enda vajadused täitsa tagaplaanile jätnud. Ei mäletagi, millal nad viimati koos puhata said. See tuleks neile kindlasti südantsoojendava üllatusena.

5. Sest ma vajan seda. Kolme väikese lapse kõrvalt on raske mitte hulluks minna. Me hiljuti käisime abikaasaga kahekesi kontsertil, see oli nelja aasta jooksul teine kord, kui me ilma lasteta olla saime. Meie keha ja hing vajavad seda.

6. Võitma ei pea, aga lihtsalt oleks tore enne neljanda lapse sündi (01.01.18) koos abikaasaga kahekesi aega veeta 🙂

7. Mina pean võitma, kuna just panin kaaslase fakti ette, et iga uue koosoldud aasta täitumist hakkame nüüd (alates neljandast aastast see aasta novembris) tähistama kahekesi hotellis, teades tema organiseerimisvõimet, pean ma bronnimise jms enda peale võtma 😀 palun siis alguseks seda 🙂

8. Miks? Hmm. Jurmalas olen käinud korra – vahepeatus ööbimiseks. Start meil venis ja tee peal sai otsustatud, et Jurmalas võiks power-napi teha. Seega sai võetud soodsaim võimalik koht. Ütleme nii, et magatud sai ja süüa pakuti kah hommikul, aga noh, ega me ju rohkemat oodanudki 🙂
    Võidu korral jääks Jurmalast uus ja ilusam mälestus 🙂 😀

9. Mul hakkasid praegu käed värisema! Ei ! Terve ihu hakkas! Nii tahan seda auhinda! Miks mina võiks selle loosimise võita?! Ohohohohooo! Tead! Kui selle peale mõtlen,siis täituvad silmad veega.Aus vastus oleks,et OLEN NII NEETULT VÄSINUD! Ja kuna mina olen väsinud,siis see mõjutab kogu meie fahmiilijat! Tean,et ma pole ka ainus,kellel lained üle pea kokku käivad.Meestel pole ju tavaks omi tundeid eriti välja näidata,aga ma ju tunnen/tean oma vanameest ja seda,milline koorem tema õlul lasub.Ega ma ei tahagi hullu hala-kommentaari siia kirjutada,aga on läinud nii,et oma ema hooldamise ja muu elu kõrvalt pole me suutnud leida aega selleks,mis on tegelikult oluline ja see on oma perega lihtsalt mõnusalt koos olemiseks.Mitte et meil poleks igapäevaselt koos tore olla,aga ise tunnen küll,et pea 7 aastat jutti ühes ja samas rutiinis elamine on mind vaikselt enda alla matma hakanud.Õhuvahetus oleks lihtsalt nii mõnus vaheldus.Pealegi Riia! Jurmala! Riias olen käinud ja see on üks lemmikumaid linnasid Stockholmi sabas! Jurmalasse pole veel jõudnud.Koos lastega sellist reisi ette võtta oleks lihtsalt mõnus – ei liialt kaugel,et jõuaksin ema pärast muretsema hakata ja samas piisavalt eemal kodust,et kopsud uut hingamist täis tõmmata!

10. Ma ei ole Jurmalas käinud umbes 35 aastat. Spas pole üldse kunagi käinud ja kuna meie ressursid on hetkel üli-üli-ülipiiratud, siis ilmselt ilma Sinu poolt välja valitud saamata ei lähe lähema aasta jooksul ka. Ja ma tahaksin oma kalli mehega olla natuke aega kahekesi ja selle aja sees mitte töötada või ehitada. Ja ma olen tegelikult tore. 🙂

11. Mina oleksin meeletult õnnelik selle võidu üle põhjusel, et me oleme praktiliselt iga aasta planeerinud kuhugi minemist ning paaril korral isegi broneerinud endale hotellipaketi pikalt ette, aga elu on alati visanud mingeid viperusi ette ja kõik need korrad oleme pidanud oma puhkusest loobuma. Viimasel korral tekkis takistus ka liiga hilja, nii et kogu raha läks vastu taevast. Päris kurvaks teeb selline asi. Peale seda ma täiesti loobusin unistamast ja ammugi planeerimast. Kuid sellisel kingitusel haaraks kindlasti sarvist ja viiks oma pika unistuse lõpuks ellu.

12. Soovin seda spaa kingitust kuna armastan väga spaas käia kuid saan siiski harva seda endale lubada ja olen käinud vaid kolmes spaas Eestis ja mitte kunagi pole käinud kuskil reisil ja muidugi ei ole käinud ka Jurmalas!

13. See kingitus oleks kohe loodud mulle😍. Kohe nii nii väga oleks vaja oma aega . Oma kahe lapse kõrvalt pole üldse aega endale, elame hetkel soomes ja siin pole abikäsi – vanaemasid, vanaisasid , kes võtaks lapsed vahest enda juurde, et saaksime abikaasaga koos kuhugile minna. Tänu sellele, et suvel on mu abikaasal nii palju tööd , siis ei saa eesti minna. Nii hirmasti tahaks. siis oleks võimalus jätta lapsed vanaemade vanaisade juurde ja minna ise puhkama.
    Vaatasin et selle kingituse aeg kehtib kuni detsembrini oleks supper minna sinna oma pulmaastapäeval, kui just varem sinna ei jõua😍 . Hoian kõiki varbaid sõrmi pihus, et loosiõnn naeratab ka mulle. Emad vajavad ka puhkust😊👍🏻

14. Läheksin hea meelega koos oma parima sõbrannaga. Tal on selles ajavahemikus sünnipäev ja meil on traditsioon, et sõidame oma sünnipäevade paiku kusagile. Kuna mul on aga hetkel remondi tõttu rahadega natuke keeruline aeg, siis oleks see hea võimalus natuke kokku hoida ja samas teda üllatada! 🙂

15. Alati loen looside tingimusi et tuleb kirjutada miks just mina nö. Peaks võitma. Sõnade sepp ma pole ehk igakord olengi loobunud kirjutamast ja lasknud teistel hulluda kommentaarides. Ma tahaks väga minna koos oma mehega aega nautima kahekesi, pühendada üks sõit teineteisele 110% kui aus olla. Me vajame mõlemad lõõgastust ja puhkust väikest, pole seal ka kunagi käinud, kõik alati kiidavad. Loodan et valituks osutume meie 🙂

16. Mina läheks kallimaga koos puhkama. Ta on mul selline tööhunt, et palgatöö + vabad päevad rabab kodus. Kuskile minna ei taha, sest siis jääb töö tgemata. Samas võiduks saadud puhkust ta vast raisku ei laseks. Nii õnnestuks äkki paar päeva meile kahele saada.

17. Lihtsalt tahaks, sest kes ei tahaks 😛 Kes tõstab käe püsti ja ütleb, et ma olen küll nii puhanud, elan nii vaheldusrikast ja külluslikku elu, et lihtsalt ei taha. Ei ole kätemerd eks 🙂

18. See kingitus kuluks väga marjaks ära, et me saaksime tütrega (kes ainult basseinis elaks kui külmetushaigused nii tihti ei kimbutaks) topeltsünnipäeva septembris pidada. Mina astun 30+klubisse ning tütrel vahetub korraliku koolipoisi number 3 eeskujuliku number 4-ga. Topeltsünnipäeva pidamine basseinis oleks ideaalne ema-tütre kvaliteetaeg.

19. Ma olen täielik spa inimene, nii meeldib käia ja alati on täielik puhkus kõigest. Läheksin mehega kahekesi sest oleme suve jooksul ühe puhkuse ära teeninud 🙂

20. Mulle oleks see ka igas sajas mõttes vajalik ja väga tahetud, aga ma hea meelega loobun, kui loen neid eelnevaid põhjendusi.. No neil ON rohkem seda vaja! Nautige, toredad inimesed! 🙂

21. Uiuiuiuiuiii. Tead, ma olen alati olnud selline seljakotirändur, kellele on peaaegu, et uhkuse asjaks olnud reisides leida nii odav majutus kui võimalik. Ma olen seda tüüpi inimene, kes on nõus panema oma olematu raha lennupiletite alla, et saaks ainult aga kusagile minna, ning elama siis…lihtsalt. Seetõttu ei ole hotellid ega spaad koht, kuhu ma kunagi satuks. Ühe korra elus olen käinud reaalselt spaas ja tõelistesse hotellidesse on pooljuhuslikult ka mõned korrad sattunud. Sinu pilte vaadates pani hipi korraks aga pillid kotti ja diiva hakkas lõuga ilastama. No võtaks sügisel peika kaenlasse ja viiks enne magistritöö ja tavatöö spurti väikest luksust nautima. Ehk siis ei kuule enam seda ohkamist, et läheks puhkaks kusagil,aga sul pole ju kunagi raha… 🙂
    Mina olen rääkinud!

22. Sest ma tahaks üle pea nelja aasta kasvõi üksainsam öögi normaalselt magada. Norskav mees ja kolmene poja kes purjus kaheksajalga meie voodis harjutab ning siis veel “magamine-on-nõrkadele” – suhtumisega aastane tütar….Ma lihtsalt tahan madaga!

23. Ma tahaksin minna nii mitmel põhjusel, et nimekiri venib pikaks. Aga peamiselt siiski, kuna meil täitus hiljuti suur unistus – “ostsime” pangalaenuga endale väikese maja ja hakkasime seda nüüd vaikselt korda tegema. Esmatähtis on vannituba, sest aasta lõpus sünnib meie esimene laps. Noh, ja nii me siin nüüd elamegi: iga vaba sent läheb remondi alla, ja iga vaba hetk samuti. Majas pole vett juba tükk aega ja vahepeal ma unistan lihtsalt voolavast veest. Lisaks tahaks mehega kahekesi midagi toredat teha, aga tundub kuidagi raiskamisena sel kiirel ja vaesel ajal endale midagi lisaks lubada, seega saame õhtuti voodis kokku ja kukume rampväsinult magama, sest päevad on tööd täis.

Paar aastat tagasi käisime Jurmalas ja meile väga meeldis, aga tol korral jäin ma kõrgesse palavikku ja terve aja sadas lörtsi (aprillis!), seega erilist nautimist sellest käigust ei tulnud. Nüüd läheks uuesti ja läheks ikka TÄIEGA 🙂

24. Ikka pubkuse nautimiseks isikliku abikaasaga.Meil algab viies aasta kaugsuhet ja kunagi pole liiga palju koosveedetud aega.

25. Tere,Eveliis! Minu kommentaari algus võiks vast kõlada nii:kirjutan sulle esimest korda…😀 .Ega ma pole jah suurt sõnade mees,aga vahest peab seda ka tegama.Tahaksin kirjutada pika-pika kommentaari,aga kes seda ikka jaksaks lugeda.Proovin võimalikult lühidalt teha.Minu elutee ristus 18 aastat tagasi ühe imelise naisega,kellest sai minu elukaaslane ja kahe poja ema.Minu elus pole olnud mitte kedagi teist sellist,kes nii kindlalt minu selja taga oleks seisnud.Nii heas,kui ka halvas.Olen andnud endast parima,et teda õnnelikuks teha;kas see alati ka õnnestunud on,ei teagi.Küll on aga läinud nii,et olen teinud elus (äriliselt) valesid valikuid,mis paratamatult puudutab kogu me perekonda.Ja peale naise ning poegade pole mul kedagi.Mitte kedagi.Loen ikka sinu seiklusi ja juhtimisi autoga ning samastun igal sammul.Hiljuti läks autoremont maksma 1860 € ja hetkel terendab ees pea samasugune remondiarve.Just siis,kui on suvi ja ma sooviks natukenegi oma perele vaheldust pakkuda.Kindlasti võtaksime selle reisi ette koos kogu perega!
    Tervitustega,Tiit

26. Oi, kui väga tahaks. Puhtalt seetõttu, et ma ei mäletagi enam, milllal viimati elukaaslasega kuskil peale kodu koos oleks käinud ja olnud ja ärganud nii, et lapsed ei ole hommikul kell pool ükskõik voodi kõrval seismas. Lihtsalt, tobe vabandus, aga mõttest kahekesi minna on saanud alati lõpuks: “Praegu pole piisavalt raha, ma olen tööl ja lapsi pole kellelegi hoida jätta…” Tean, et see aeg tuleks lihtsalt tuimalt võtta, mina nii teeksingi, aga elukaaslane…ei. 🙂 Elu on näidanud, et ainult nii see toimibki, kui mina salaja vaikselt mõne paketi ära ostan ja siis selle lauale lajatan ning siis tuleb see aeg teisel poolel ka leida. Leiab ka, kusjuures. Aga laisk on. 🙂 Nii, et võidu korral ma paluksin kohe asjad pakkida. Tahaksin tõesti meelde tuletada, mis on kvaliteetaeg kahekesi. 🙂

27. Mina võitma ei PEA (võrreldes eelkirjutanutega), aga oleks tore oma mehele selline sünnipäevakingitus teha.

28. Kui on puhkuseaeg, siis vahetevahel on mõnus (tegelt ka peab) kodunt ära minna! Miks mitte minna Lätimaale!

29. Meil saab elukaaslasega sügisel 10 aastat koos oldud ja ma tahaks uskuda, et selleks aastapäevaks tuleb lõpuks sõrmus ja no seda sõrmust oleks tore ju sellises ilusas kohas saada:D kui ei saa, siis saan vähemalt seda uhket hotelli nautida;)

30. Mina võtaks oma emme, ajaks autole hääled sisse ja viiks ta Jurmalasse puhkama. Oleme mõlemad töökohta vahetanud/vahetamas ja selline aja mahavõtmine oleks just see, mis meile mõlemale peale seda pingerikkust just vajalik oleks.

31. tegelt polegi ühtegi head põhjust, miks just mina peaksin võitma 😀 aga tore oleks puhata ikkagi 😀

32. Mina ise olen káinud Jurmalas 2 korda, ûhel korral peatusime ka Jurmala Spa Hotellis. Sooviksin minna seekord koos elukaaslasega, kes muide pole ise veel Jurmalas kâinud. Vãike puhkus kahekesi kulub alati ára ja seda pole meil tûkk aega olnud ka. Loodan et meid valitakse😀

33. Töö, kooli ja laste kõrvalt kuluks üks mõnus lõõgastav puhkus igati ära. Mehega kahekesi pole juba ammu saanud aega viita